میوه خشک عمده فروشی و ارسال به کشور امارات میوه خشک عمده فروشی و ارسال به کشور امارات .

میوه خشک عمده فروشی و ارسال به کشور امارات

خریدار عمده موز خشک شده از تولیدکنندگان میوه خشک

قیمت عمده برای فروش محصولات فله ی بسیار مناسب تر از قیمت بسته بندی شده است؛ چون در نوع بسته بندی هزینه جعبه یا پاکت یا قوطی بسته بندی به قیمت نهایی اضافه می شود.

اما نکته مهم در نوع بسته بندی وجود دارد این است که مصرف کنندگان نهایی که افراد ورزشکار، بیماران قلبی و دیابتی، مادران و فرزندانشان، قشر کارمند و دانشجو هستند برای تامین میان وعده ی خود دنبال بسته بندی با قیمت های پایین تر و مطابق با نیاز روزانه یا هفتگی می باشند.

این میوه ی فوق مقوی که برای بدن انسان منفعت بالای دارد توسط تولیدکنندگان سعی شده است در بسته بندی های کوچک چند گرمی با قیمت های ارزان تهیه شود تا توان خرید برای قشرهای مختلف فراهم شود.

بازار آناناس اسلایسی خشک بسته بندی – فله

بازار فروش میوه خشک اسلایسی و چیپس میوه در نوع فله یا بسته بندی مشتریان خاص خود را دارد و این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست.

آناناس خشک شده در کارگاه های تولیدی به دو صورت آناناس خشک طبیعی و آناناس خشک کمپوتی فراوری می شوند.

در نوع کمپوتی این میوه ی خشک شده امکان تغییر در رنگ و طعم وجود دارد به طوری که شما در بازار آناناس قرمز، نارنجی، زرد، سبز با طعم های انبه ، پرتقال، گلاب، هل و توت فرنگی میبینید.

برخی مشتریان به دنبال خشک شده ی طبیعی این محصول هستند تا در صنایع خود به کار برده و طعم واقعی خود آناناس ملموس باشد.

مجموعه ی ما با فراهم آوردن خرید تضمینی سعی در رضایت مشتری داشته است تا با دغدغه ی کمتر و صرف زمان کوتاه تر خرید خود را نهایی نماید.

خرمالوی تولیدی در کشور نسبت به آمار جهانی در موقعیت مناسبی قرار دارد طوری که بعد از کشورهای بنام ذیل در رده ی یازدهم جای گرفته است:

چین
 کره جنوبی
اسپانیا
ژاپن
برزیل
آذربایجان
ازبکستان
تایوان
ایتالیا
اسرائیل
ایران
این رتبه بندی براساس سازمان فائو نشان دهنده ی این است که کشور ما برای صادرات این میوه به صورت خشک شده به صورت اسلایس و حبه ی بازار خوبی خواهد داشت.

خرمالوی خشک شده با توجه به حفظ کردن خواص مقوی میوه، این امکان را ایجاد کرده است که بتوان با ماندگاری طولانی مدت در فصولی غیر از پاییز به این میوه شیرین و خوشمزه دسترسی داشت.

خریدار خرمالوی خشک صادراتی

خریداران میوه خشک برای تامین انواع میوه های خشک شده سعی می کنند در فصلی خرید نمایند که به برداشت تازه هر میوه نزدیک باشد تا بتوانند با قیمتی مناسب خرید انجام گردد.

چیپس خرمالو یا اسلایس خرمالو در فصل پاییز توسط تولیدکنندگان میوه های خشک تهیه و آماده برای عرضه به بازار می شود.

مشتری این میوه ی خشک شده اصولا خرید عمده در برنامه دارند تا بتوانند به کشورها و خریدارانی پیشنهاد دهند که خود امکان تولید خرمالو را ندارند.

این موقعیت برای بازار صادراتی خصوصا ایران باعث می شود تا تاجران اروپایی بیشتری برای تجارت با کشور ما سوق دهد.

البته کشورهای همسابه چون حاشیه خلیج فارس و کشورهای عرب زبان مشتریان بالقوه و عالی برای میوه های خشک محسوب می شوند.

قیمت عمده خرمالو خشک مرغوب

قیمت عمده برای خریداران خرمالوی خشک شده در بهترین زمان برداشت این میوه که مربوط به فصل پاییز می باشد ، با پایین ترین قیمت پیشنهاد می شود.

خریداران عمده این محصول به صورت فله یا بسته بندی شده قیمت متفاوت از تولیدکننده یا فروشند دریافت می کنند؛ چرا که فله ی خرمالوی خشک با بسته بندی آن کاملا متمایز از هم تهیه می شود.

برای فله ی این محصول اغلب در کیلوهای ۲۰، ۳۰ ، ۵۰ کیلوی در کیسه های پلاستیکی یا الیافی آماده شده و تحویل تاجر و خریدار فله می شود.

برای مشتریان بسته بندی این نوع از میوه خشک بسته به خواستار مشتری در بسته بندی های ۱۰۰ گرمی تا ۱ کیلوی تولید و به مشتری تحویل می گردد.

در کلیت، قیمت برای هر نوع درخواستی به عواملی چون بسته بندی و میزان کیفیت  میوه ی درجه یک یا درجه دو بودن متغیر خواهد شد.

قیمت عمده گلابی خشک بسته بندی


قیمت عمده برای خریداران انبوه اهمیت فراوان دارد؛ خرید و فروش خشک شده ی گلابی بسته به نوع مشتری خارجی با قیمت متفاوت تری در بازار عرضه می شود.

میوه های خشک در بازار به دو صورت فله و بسته بندی دیده می شود؛ نوع فله  در وزن های بالای ۵۰ کیلو بسته بندی می شوند  و اصولا به کارخانه ها و صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی ارسال می شود

در خرید عمده به صورت فله قیمت برای مشتری بسیار پایین تر تمام می شود البته لازم به ذکر است که نوع کیفیت درخواستی از سوی خریدار تاثیر به سزایی در قیمت ایفا می کند.

اما قیمت برای خرید عمده میوه خشک بسته بندی شده در حجم های ۱۰۰ گرمی، ۲۵۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی، الی ۵ کیلویی به نسبت فله بالاتر خواهد شد. علت دیگری که  در قیمت بسته بندی موثر است نوع خود بسته بندی چه از نظر جنس پاکت، اندازه و ابعاد است.

خریداران گلابی خشک جهت صادرات

خریداران عمده چیپس گلابی یا اسلایس شده ی آن سعی می کنند از کشوری که خود تولید میوه را دارند خرید نمایند تا بتوانند به قیمت پایین تر خرید کنند.

کشور چین که به تنهایی ۷۰ درصد گلابی جهان را تامین و صادر می کندوبا قیمت پایین رقیب سرسختی است؛ ترکیه هم به جهت تولید بالا حضور پر رنگی در منطقه دارد.

منتها، ایران هم با تولید خیلی خوب در مناطق خزری و معتدل کشور بازار خوبی در کشورهای همسایه ایجاد کرده است.

نکته ی قابل تامل برای اینکه صادرات بالای داشته باشیم این است دقیق و ریز بازار این کشورها رو بررسی کنیم و با نیاز سنجی، محصولی که باب رضایت مشتری است پیشنهاد دهیم.

مجموعه ما در تلاش است که میزان واردات به کشورهای عربی و همسایه را گسترش دهد.

تولید میوه خشک اغلب برای تولیدکنندگان زمانی سود دارد که میوه تازه در نزدیکی  و دسترس بوده تا قیمت تمام شده پایین شده و مهمتر کیفیت مرغوب تر تولید شود.

میزان تولید لیمو ترش در ایران به دلیل اب و هوای بسیار مساعد بیشتری دارد و توانسته با تولید انبوه در بین بزرگترین کشورهای دنیا در جایگاه دهم قرار گیرد.

معروفترین شهرهای کشور که به تنهای علاوه بر نیاز بازار داخل، تامین کننده کشورهای مرزی و عربی حتی اروپایی هستند:

جهرم
قیروکارزین
میناب
رودان
گیلان
مازندران
اسلایس لیمو ترش خشک شده پس از گذراندن مراحل شستشو و ضدعفونی لیمو تازه، وارد دستگاه اسلایسر شده تا با اندازه های دقیق و یکسان از لحاظ ضخامت اسلایس های با کیفیت و ظاهری زیبا بسته بندی  شود؛ در نهایت وارد بازار فروش گردد.

بازار فروش لیمو عمانی مینیاتوری

چرا بازار برای لیمو عمانی و اسلایس لیمو ترش فروش ویژه تری دارد؟
تاحدودی پاسخ برای اکثریت این می باشد که خواص مهم و زیاد دارد و طعم دهنده عالی برای غذاها می باشد.

بلی درست است خاصیت های مختلفی برای لیمو عمانی ذکر می شود:

منبع عالی پتاسیم برای سلامت قلب
سرشار از ویتامین C جهت سم زادیی روده، سیستم ایمنی بدن
مقدار زیاد ویتامین D مناسب برای تقویت استخوان
املاح و مواد معدنی و ویتامین زیاد بهترین توصیه برای مادران شیرده
و بسیاری خواص دیگر….

تولید و خرید قیسی و برگه زردآلو ممتاز

برگه زردآلو و قیسی از مهمترین فراورده های زردآلوی تازه هستند؛ این میوه پر طرفدار در کشور ما با تولید انبوهی توانسته است در حوزه ی صادرات پیش قدم باشد.

انواع مختلف زردآلوی در مناطق بسیار از ایران تولید می شود که با نام های جهانگیری، شاهرودی، عسگرآباد، نادری، ملایر، قیسی، اردواباد و شکرپاره در بازار شناخته می شود.

بهترین نوع زردآلو برای صنعت خشکبار عسگرآباد، ملایر، قیسی و اردواباد هستندکه برگه و قیسی ممتاز تهیه و به بازار عرضه می گردد.

خرید برای این میوه خشک با شرایط عالی در کشور از منظر تولید میوه  تا نحوه ی خشک شدن مساعد و پر رونق است.

خریدار قیسی درجه یک بسته بندی شده

خریدار قیسی زردآلو و برگه خشک شده ی آن- به جهت جا افتادگی از قدیم الایام در تغذیه انسان ها – کم نیست و بیشتر رقابت برسر نوع کیفیت محصول است.

تولیدکنندگان میوه خشک برای رضایت مشتریان خود در صدد هستند تا با اضافه کردن رقم های مختلف خشک شده زردآلو تنوع مورد نیاز را تامین کنند.

قیسی درشت و ریز با ابعاد ۳*۴ یا ۳*۵ و سکه ای یا مغز هسته در برگه زردآلو، تیزاب کردن زردآلو برای رنگ دهی، گوگردی کردن (که بیشتر توصیه نمی شود) از فراورده های این میوه است.

بسته بندی کردن این محصول جهت ارائه در فروشگاه ها و مغازه های مواد تغذیه این امکان را فراهم کرده است تا مشتری برحسب نیاز خود خریداری نماید.

بازار فروش قیسی و برگه زردآلو صادراتی

فروش هر میوه ی خشکی در بازارهای مختلف متغیر است؛ برخی میوه های خشک به دلیل تولید محدود یا قیمت خرید بالا جز موه های لوکس حساب شده و مشتریان خاص خریدار هستند.

بعضی دیگر میوه های خشک فصول خاصی برداشت می شوند و مشتریان نیاز پیدا می کنند به صورت خشک شده مصرف کنند.

اما قیسی و برگه ی زردآلو با طعم شیرین و خوشمزه و مقوی بودن انگار بازار را جور دیگر درنوردیده و فروش خیلی عالی دارد.

صادرات گسترده این میوه خشک نه تنها برای ما بلکه برای ترکیه، افریقا، فرانسه، اسپانیا و ازبکستان در بهترین سطح است.

بزرگترین واردکنندگان برگه و قیسی زردآلو در جهان به کشورهای روسیه، قزاقستان و آلمان می باسد و مهمترین واردکنندگان در منطقه ایران؛ عراق، هند،  آذربایجان، عمان و کشورهای عربی دیگر است.

ملون در مناطق گرمسیری بیشترین بازده از نظر میزان تولید و مهمتر از منظر کیفیت را داراست؛ و از اوایل فروردین برداشت آغاز می شود تا اوایل تابستان ادامه دارد.

ملون، طالبی ، خربزه و هندوانه دراین  شهرهای جنوبی کشور کشت می شود:

دشتستان از توابع برزاجان بوشهر
دشت جگین از جاسک هرمزگان
خربزه تایباد از مشهد
بخش جنوبی کرمان
دشت های فسا و دژگاه از استان فارس
مناسب ترین زمان خرید عمده برای تولیدکننده میوه خشک در فصل بهار است؛ تامین این میوه از شهرهای که تولید انبوه دارند نیز گزینه ی مورد توجه است.

خریدار ملون خشک با دانستن اطلاعات لازم از این میوه، می تواند در  ارزان ترین زمان ممکن خرید خود را قطعی نماید.

فروش عمده ملون خشک صادراتی

فروش عمده توسط تجار و بازرگانان کشورهای مختلف جهت صادرات صورت می گیرد، هر تاجری به دنبال قیمت مناسب با کیفیتی مرغوب است.

شرکت های صادر کننده خشکبار و میوه خشک در پی ارتباطات مداوم با خریداران کشورهای مختلف دارند با در نظر گرفتن نیاز کشور مقصد زمان خرید بهتری را پیشنهاد می دهند.

صادرات ملون خشک در فصل تابستان می توان گفت مناسب ترین زمان خود است:

به جهت دسترسی بهتر به میوه ،حجم تولید خشک شده ی میوه بالا می رود
با خرید در حجم بالا از کشاورز قیمت تمام شده نیز پایین تر می رود.
مشتری صادراتی با در نظر گرفتن این موارد سعی دارد تا با خرید در پایین ترین قیمت و فروش در بهترین زمان سال سود قابل ملاحظه داشته باشد و مهمتر نیاز کشور خود را در مطلوب ترین زمان تامین نماید.

بازار صادرات ملون خشک به اروپا

بازار صادرات ملون خشک برای کشور ما نیازمند توجه به چند مورد است:

حجم تولیدی کشور نسبت به کشورهای جهان
حجم تولیدی کشورهای همسایه و اروپا
نیاز بازارهای کشورهای مختلف خصوصا منطقه و اروپا
میزان واردات و صادرات کشورهای مد نظر
پاسخ این سوال ها با کمی تحقیق در اینترنت و اتاق های بازرگانی هر کشور تا حدودی شفاف خواهد شد.

خوشبختانه به دلیل دارا بودن مناطق گرمسیری در ایران و خاک مرغوب، کشورما توانسته است با تولیدی بالغ بر ۱ میلیون و  ۷۰۰ هزار تن در رتبه ی سوم جهان بعد از چین و ترکیه قرار گیرد.

مصر، قزاقستان، ترکیه، افغانستان و پاکستان در بین کشورهای منطقه حضوری فعال دارند، پس برای عرضه ی ملون خشک به کشورهای عربی و مرزی بهتر است سطح رقابتی خوب ایجاد شود.

یکی از منطقی ترین راه ورود به کشورهای اروپایی است چرا که اهمیت ازش غذایی و میوه خشک بسیار بالا بوده و با رعایت مجوز های اروپایی می توان پتانسیل بیشتری برای تجارت فراهم کرد.

خریدار نهایی برای آلوهای خشک با مدل های مختلف آلو بخارا روشن و تیره یا آلو خورشتی سیاه کسانی جز افراد جامعه در خانواده ها نیستند.

به طبع خواص مفید و غنی در آلو خشک موجب می شود که خریدار نهایی با خرید به صورت فله های چند کیلویی یا بسته بندی های چندگرمی نیاز خود را مرتفع نماید.

عمده خواص برای آلو بخارا و خورشتی می توان این گونه بیان کرد:
وجود آنتی اکسیدان برای خنثی کردن رادیکال آزاد بدن جهت جلوگیری از سرطان ها، بیماری قلبی و عروقی ، سکته
ترکیب سوربیتول و ایزاتین برای تنظیم دستگاه گوارش و درمان یبوست
گلولز پایین و فیبر مناسب برای بیماران دیابتی جهت کنترل انسولین خون
منبع خوب فولیک اسید برای زنان باردار و رشد جنین
محافظت پوست و مو ، درمان آن ها با خوردن آلو خشک بهترین پیشنهاد است.
توجه به موارد بالا تولیدکننده میوه خشک را برآن می دارد تا با بسته بندی های متنوع با وزن های مختلف در فروشگاه های زنجیره ای و مراکز پخت چون رستوران و هتل ها بازار پر رونق داشته باشند.

خرید اینترنتی آلو بخارا و خورشتی صادراتی

خرید اینترنتی بیشتر برای فروش های جزیی به خصوص  مصرف کننده نهایی گسترده شده است و سایت های فروشگاهی زیادی موجود است.

خرید عمده و فله از طریق سایت های عمده فروشی بازار جدیدی است اما بسیار راه ساده و دسترس پذیر برای خریداران عمده می باشد.

آلوهای خورشتی و بخارای که برای صادرات سورت شده، بسته بندی مناسب شده آماده می گردند به مشتریان خارجی راه ورود و انتخاب بهتری مهیا می کنند.

کشورهای چون عراق، پاکستان، حاشیه خلیج فارس، آذربایجان و حتی کشورهای اروپایی چون آلمان مشتریان مهم و بزرگ برای این میوه خشک هستند.

با مهیا و سهل کردن خرید های با کیفیت و مرغوب از طریق اینترنتی، اعتمادسازی و ضمانت محصول، می توان رای و نظر تاجران و مشتری صادراتی را مثبت و مساعد کرد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۴:۴۱ توسط:123 موضوع: نظرات (0)